Az üzleti életben rengeteg dologban döntést kell hoznunk. Néha nagyobb, néha kisebb döntéseket, de egyetlen dolgokban biztosak lehetünk, soha nem tudjuk előre, hogy melyik döntés alakít a cég életén egy hatalmasat. Ezt már nagyon korán meg kellett tanuljam, amikor egy pici, kicsinek tűnő dologból majdnem akkora hiba lett a cég növekedését tekintve, hogy veszélyes lett a tevékenység további folytatására nézve is. Nincs tehát jelentéktelen döntés. Minden választását nagyon körültekintően és alapos információk és gondolatok mentén kell meghozni a vezetőnek. Nem hibázhat a lekisebb kérdéskörben sem.
Éppen ezért, amikor nekem a meglévő céges telefonos flottához új szervíz csapatot kellett választanom, mert a régi megszüntette a tevékenységét a piacon, minden tényezőt igyekeztem figyelembe venni. Legfőképp az ügyfelek és partnerek véleményét, mert hogy bizony megkérdeztem tőlük, hogy kikkel dolgoznak, mennyire elégedettek a munkájukkal és ami még ennél is fontosabb talán számomra, hogy mennyire tudnak megbízni bennük.
Ezekben a készülékekben ugyanis nagyon sok céges adat és információ található, ami nagyon nem lenne szerencsés vagy jó, ha nem jó kezekbe kerülne, vagy ne adja az ég kikerülne a versenytársak kezébe. Ebből a szempontból nekem kiemelkedően fontos a bizalom. Hajlandó vagyok sokkal többet is fizetni a jó szolgáltatásért, ha maximális biztonsággal és bizalommal tudok a szolgáltató csapathoz fordulni.
A kis kutatásom eredményeképp eljutottam a https://xiaomiszervizshop.hu/ csapathoz, akikhez rövidesen el is látogattam, és bizony nagyon pozitív csalódás ért. Nagyon nagy lelkesedéssel és hatamlas segítőkész hozzáállással fogadtak, és a beszélgetés során hihetetlen bizalmat ébresztettek bennem. Ott és abban a pillanatban meg is éreztem annak értelmét, hogy bizony nagyon sok esetben véleményt és ajánlást kell kérni az ügyfelektől vagy partnerektől. Azóta is minden fontos döntést így hozok meg.