Mostanság a vírus időszak alatt rászoktam én is arra, hogy nem vásárolgatni megyek el, hanem csak ölemben a laptopommal kiülök a kertbe egy pohár rozéval és nézelődni kezdek a neten. Minden olyan dolgot meg lehet már interneten kapni amire az embernek szüksége van ugyanis. Persze vannak olyan dolgok amit jobb személyesen megvásárolni, mert válogatni szeret az ember, például az élelmiszerek tekintetében biztosan nem hagyatkoznék a rendelésre, csak ha nem tudnék mást tenni, de számtalan dolgot bizony én már rendületlenül megrendelek. Persze csak abban az esetben, ha biztos lehetek abban, hogy az a termék nekem megfelel és egy jó képet látok róla az oldalon, ami alapján biztos vagyok a vásárlásban. Egyébként én biztosan nem vásárolok.
És pont arra döbbentem rá, hogy mennyi ember nem jön arra rá, hogy nem elég egy fényűző weboldalt csinálnia, tökéletes termék leírásokkal vagy éppen még a készülés menetét bemutató videókkal is, hogy ha a termékről maga a kép nem megfelelő. Gondolok itt arra, hogy nem elég részletgazdag, nem eléggé élethű, nem mutatja meg a valódi színt vagy a mintázatot, az anyagot, és sorolhatnám tovább a végeláthatatlan hibalistát. Gondolom, hogy ezeket a képeket nem egy profi fotós készíti, vagy mert nincs rá keret, vagy mert nem gondolnak rá, hogy kellene, és azt gondolom, hogy a második esetből sajnos több van. Egyszerűen nem is gondolnak rá az emberek, hogy erre a vásárlónak igénye van, és nem fog vásárolni jó képek nélkül.
Én erre mindenkinek a fotoda csapatát tudnám javasolni, hiszen több ízben láttam már weboldalon a képeiket, és bizony rendeltem is az általuk fotózott termékekből már nem egyszer, mert nem csak technikailag tökéletesek ezek a képek, hanem élethűek és részletesek is, ami egy vevő számára maga a bizonyosság a vásárlás szándékában – vagy az elálláséban persze. Ezek alapján én azt javaslom mindenkinek, aki most tervez weboldalt kialakítani vagy aki már meglévő weboldal működésének hanyatlásával néz szembe, hogy gondolja át, milyen képeket használ az oldalhoz és az értékesítéshez.